maanantai 19. toukokuuta 2014

Huonoja juttuja ja säästä valittamine!

Viime viikonloppu oli kyl iha super! Oli tosi hauskaa! Paitsi että, mä hävitin mun kämpän avaimet ja visa electronin. Mut mua ei oikeestaa ees haittaa. Mä oon elämän aikan niin paljon hävittäny jotain et ei tunnu enää missää. Sitäpaitsi, noi molemmat on sellasia asioita mitkä saan hommattua uudet, vaik vähän vaivaa joutuu näkemäänki. Ehkä tämä tästä. Enemmän mua ois ehkä haitannu jos mun pyörä is varastettu. tai vaikka joku muu asia mitä en sais enää koskaa samanlaista takasi.   Nyt asustelen siis porukoilla koska en pääse mun kämppää sisälle.
      Mä myös kaaduin viikonloppuna polkupyörällä. :D hirvee haava jalassa ja housut on rikki. 
        
Mut jos ei jotai huonoa ni ei kai koskaa mitää hyvääkää, iskän kans käytiin ostamas mulle moottoripyörä haha, ja mä oon sillä vähän käyny jo ajelemassa. Sil on paljo vaikeempi ajaa kun oon tottunu toho mun kevarii joka on semmone enska malline ja toi uus o sellane kyykky. Oli aika hurja ajaa!

Pakko viel tähä loppuu puhuu säästä. MÄ TYKKÄÄN KU ON NIIN KUUMA!! 
Ja asia mitä täs kuumuudes vihaan, nimittäin ihmiset. Kuvitellaan tilanne: Kirjotat facebookkiin tilapäivityksen. "Ihanaa! Mittari näyttää +25! Kyllä on kuuma! :)" Ei kuulkaas mene hetki ku joku tulee kommentoimaa: "meillä mittari näyttää +27" Ja sitte seuraava kommentoiva älykääpiö: "meillä on jo yli +30!" sitte vielä kolmas älykääpiö: "Joo tänne oli huomiseks luvattu yli +30!"  Anteeks nyt vaan mut mikä helvetin pakkomielle ihmisillä on kehuskella et mittari näyttää enemmän ku naapurilla? Sama ilmiö toistuu joka talvi kovilla pakkasilla koska aina jonkun mittari on näyttäny paljon enemmän tai vähemmän. Mä jotenkin epäilen että se lämpötila ei tässä 10km tai edes 40km säteellä paljoa heittele. Eikä mua sitäpaitsi kiinnosta jos kylällä mittari näyttää +28 ja meillä "vaan" +24.
Enkä kyl muutenka ymmärrä säästä valittajia. Se on kuulkaas pukeutumis kysymys! Mä tykkään säästä ku säästä, mut tää kuumuus on se huippu juttu! :)

Joo ja youtubessa tuli 10 000 tilaajaa täytee! Kiitos kaikille mut tilanneille ja videoita kattoville :) Otte huippuja! 



6 kommenttia:

  1. Vilauta pimppalooraa? :3

    VastaaPoista
  2. Moi! Tää on eka kerta kun kirjoitan sulle blogiin. Oot tosi kaunis ja tosi hyvä tekee videoita! Älä lopeta! Tsemppuä;)

    VastaaPoista
  3. moi, olin se jonka tapasit junas tänää :). mistä sä olit tulossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahesta olin tulossa, kotii siis menos :)

      Poista
    2. ookkei. kiva oli tavata sutki :)

      Poista