perjantai 13. helmikuuta 2015

Täällä mä oon

Hengissä siis ollaan! Must tuntuu et sillä aikaa ku oon ollu täältä pois niin täällä ei oo muuttunu mikään. Noh, mutta mikäpä täälä kovi radikaalisti muuttuiskaan.

1 viikko takana. Vaatinu totutteluu asua "toisten nurkissa". Asun siis alivuokralaisen ja tässä mun kanssa asuu siis äiti (harmi kun ei oo mun!) ja 4 lasta. Hulinaa on ollu verrattuna siihen että asuin ennen yksin, mut ei se mitään. Meteli ja elämä ympärillä on mulle ihan okei.

2 työpäivää takana uudessa työpaikassa. Omasta mielestä oon pärjänny ihan hyvin. Viel on muutamis asiois vähä opettelua, mut neki oppii sitte ajan kanssa. Mun pitäs ehkä vaan luottaa enemmä itteeni ja omaan ammattitaitoon ja lopettaa tyhmien kysely :D

3 Tää hieno lista jäi kyl nyt tähän. En keksi kolmoseen mitään enkä varmaa neloseenkaa. Mit mä nyt meinasin että kirjottelen mielee tulevia juttuja ja postailen kuvia täältä espanjasta tähä blogiin. Oon tosi huono kirjottamaan että mitään menestystä en kyl tavottele mut ompahan joku harrastus.

Perus et lampaita vaaan keskel kerrostaloja... :D 



3 kommenttia:

  1. Missä päin Espanjaa oot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii ei ihme ku maisemat näytti tutulta:D ootko sie Suomi-keskuspaikassa töissä?

      Poista