keskiviikko 14. toukokuuta 2014

höpötän vaa jotai ajatuksii blogii

Mulla on joku pakko suunnitella koko ajan. Mulla on omassa päässä koko ajan menossa jonku näköne projekti minkä joskus toteutan. Se voi koskee mun asumista, millasia töitä teen tulevaisuudessa tai sitten vaikka uutta kokeiltavaa ruokaa minkä oon itse keksiny. 
Mä näin eilen telkkarissa kivan kesämökin. Joten oon nyt päättäny että mulla on 2 vuoden päästä tarpeeks rahaa rakentaa kesämökki. En nyt oo viel ihan varma miten tää onnistuu mun tulevaisuuden opiskelu suunnitelmien ja ulkomailla asumisen kanssa... hmm.. Ainiin ja mä taisin viikko sitte miettiä että mulla on kesän lopussa tapeeks rahaa autoon. 
Noh, ehkä mä unohan mökkisuunnitelmat viikonloppuun mennessä! :) Niinku yleensä muukit projektit...

Laura 15.v :D
Mä muuten valmistuin tänää, vihdoi ja viimei. Oisin voinu valmistua jo vaikka kuukaus sitte mut kaikki piti ilmeisesti tehä taas vaikeimman kautta. Nyt ei muuta kun juhlia järjestämää. Mut sitä ennen pitäs hommata mekko. Se ei ookkaa mikään kiva juttu koska tiedän etten voi saaha sellasta mekkoa minkä haluisin. Terveisin tyhjä lompakko.  Ehkä h&m alennuksista löytys joku sopiva juhlariepu! Laittasin muuten varmaan mun rippijuhla mekon päälle mut ku se ei mahu. :( 

Mun tekee pitkäst aikaa mieli kirjottaa blogia. Oon ihan tosi huono kirjottaa mut tää on ihan mukavaa silti :) En todellakaan oleta et kukaa lukis näitä koska tää on varmaan aika vaikee lukusta tekstiä. Enkä mä ikinä muista ottaa mistään mun tekemisistä kuvia ni nää postaukset ei oo kovi esteettisiäkään. Tai no onhan tässä muutama vanha kuva mut ei mitään kovin ajankohtasta :D Eikä blogin ulkonäkökä taida olla kovin ihmeelline. 

Mutta samapa tuo, pääsempäs johonkin purkamaan turhia ajatuksia kun ei mulla kameraakaan täs lähettyvillä nyt ole. :) Kiitos ja näkemiin, alan kattomaan nyt telkkaria!

Lysti ♥


2 kommenttia:

  1. Musta on aina niin kiva lukee sun blogia, just siks kun kirjotat niin eri tavalla, tai niin rennosti! :D Ja pakko myöntää että mullakin kokoajan mielessä erilaisia projekteja, kesämökistäkin haaveillu jo vaikka kuinka monta kertaa, vaikka sitä omaa asuntoakaan ei vielä oo, hehe :D
    Ja onnea valmistumisen johdosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi ihana kuulla! :D Mä oon ite tosi huono lukemaan ihmisten blogeja kun ne on jotenki niin tyksiä ne tekstit ja katon aina vaan kuvia, mut kiva kuulla et mun kirjottamaa tekstiä joku pystyy oikeesti lukemaan haha :D
      Ja kiitos! :)

      Poista