maanantai 21. lokakuuta 2013

Jee vapaapäiviä!

Eile oli vapaapäivä ja nii oli myös tänää.
Tois illal mul oli iha tajuton päänsärky.Oli ollu kokopäivän melkei. Lähettiin illal vähä rantakadulle käymää jossain baareissa ja muuta mut lähin sit kotii ku sattu päähä nii paljo. Ei ollu yhtää kivaa :( 

Mut eilen me maattii vaa rannal ja illal käytii marjaanan kans vähä kävelees rannalla :) Oli siistin näköstä!
Ois kiva tutustuu tääl vähä muihinkii ihmisii ku nyt lähinnä ollaan vaa kolmestaan.  Mut eipä oikee o tullu suomalaisii nuorii vastaa, eikä kyl oikeen muun maalasiakaan :D




Yritin tänää shoppailla Miramarist jotain mut en sit raaskinu ostaa mitää ku säästelen nyt vähä mun rahoja viel. kuha on vuokrat sun muut maksettu ni sit shoppaillaa :)

Mua harmittaa etten voi lisätä videoita täält käsin. Mutta, mut mä kuvailen täältä kyl videoita niin paljon ku ehin ja jaksan editoida. Joulukuussa tulossa sit ns. "Jaksoja" täst espanja jutusta. :)

9 kommenttia:

  1. miks siis oot siel espanjassa? löysin tän blogin vasta nyt :)

    VastaaPoista
  2. Oletko Fuengirollassa?Katon sun videoita ja ne on ihan mahtavia! :) :)

    VastaaPoista
  3. hitto nyt vasta löysin tän blogin :D oon ehkä silleen tienny ja tainnu vilkastaki tätä joskus mutta mulle oot ollu aina vaan vloggaaja etkä bloggaaja ;) tee joko videolle tai blogiin jonkunmoinen asuntoesittely siitä kämpästä missä asut siellä! :) ois kiva nähä vähä espanjalaista asumista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe :D no bloggaaja olin alunperin mut must tuntuu et tää juttu ei sovi mulle ihan samallailla ku vlogaamine! se on parasta ikinä :) Videoita tekisin mielelläni mutku netti on tosi surkee :( Ja myöhemmi videoilla tulee toooosi paljo juttua täältä ni katotaa mitä kaikkee uskallan tääl blogis enne sitä paljastaa :)

      Poista
  4. sää oot varmasti vastannu tähä miljoona kertaa mut mun kone ei suostu avaa tota esittely postausta niin ni mitä sää opiskelet et oot siel? onkse niinku työharjotteluu ns :D:D

    VastaaPoista