keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Nii lähellä, mut nii kaukana.

Mä oon aika innokas  matkustelija, nii suomessa ku ulkomailla ( rahatilanteen salliessa ) aina kun on mahdollisuus. Oon ehtiny tässä 17 vuoden iässä käväsemään Virossa, Norjassa, Ruotsissa, Iso-Britanniassa, Puolassa, Saksassa ja Venäjällä. Britteihi on tullu heitettyy jo 1 pidempi ja 2 lyhempää reissua. Muissa maissa oon ollu korkeintaan 3 päivää ja Ruotsissakii ollaan vaa ajettu autolla ja pysähytti jollain huoltoasemalla, joten se siitä. 

Ehkä kaikista mielenkiintosin paikka ja eniten kiinnostava on tuo Venäjä. Tässä missä nyt asun, on venäjän rajalle tietä pitkin vaan 26km. Venäjä kiinnostaa ehkä siks koska siel kaikki on nii erilaista. Se on niin eri maailma ku tää missä nyt olen. Mikään ei toimi samallatavalla ja asiat hoidetaan iha jotenki muuten ku miten oon tottunu. Olis kiva nähä venäjää myön jotenkin muuten ku turistin silmin. Onneks siellä asuu tuttuja ja ehkä mä rohkenen viel tänä keväänä tai kesänä käväsemään kylässä! :)

Pakko fiilistellä vähä viime syksyn Pietarin reissun kuvilla! 








2 kommenttia: