torstai 14. maaliskuuta 2013

Typerä haaste

Mä oikeestaan inhoon tämmösiä. En keksiny syytä olla tekemättä tätä, joten teen nyt kuitenkin.


Ohjeet:

Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä,

joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
 
Sain haasteen: http://satu-kristiina.blogspot.fi/
 
11 asiaa minusta
 
1.  Olen laura.
2. Asun Lappeenrannassa
 3. Opiskelen ravintola-alaa
4. Mulla on ongelma syömisen kanssa
5. Olen laiska ja saamaton
6. Tykkään leipoa ja laittaa ruokaa
7. Oon entinen heppatyttö
8. Tykkään olla yksin
9. Tunnen itteni aika oudoks.
10. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin.
11 Oon aika ujo.

11 haastajan kysymystä

1. Kauanko olet blogannut?
- ainaki 2 vuotta! Tosin varmaan 5 eri blogilla 10 eri aiheen kanssa. 

2. Kuinka montaa blogia luet?
- aktiivisesti n. 15 eriblogia.

3. Käytätkö päivittäin meikkiä? Mitä?
- Juu, kulmakynä, ripsiväri, eyeliner välillä.

4. Miten laitat useimmiten hiuksesi?
- harjaan hiukset, kääntelen ne sopivaan asentoon sumutinpullon kanssa ja that's it.

5. Viimeisin ostoksesi?
- irtokarkkeja :(

6. Oletko tehnyt koskaan videopostausta/ oletko ajatellut koskaan tehdä?
- Olen tehny useita ja teen jatkossakin :)

7. Tykkäätkö matkustamisesta?
- Ehdottomasti!

8. Missä maissa olet käynyt?
- Ruotsi, Norja, Viro, Puola, Saksa, Venäjä, Iso-Britannia.

9. Minkälaisista elokuvista pidät?
- Sellasista joissa itkee.

10. Onko sinulla parasta ystävää?
- On tietysti!

11. Mitä harrastat? Kauanko olet harrastanut?
- Enharrasta mitään ja tätä harrastamattomuutta olen harrastanut n. 2 vuotta. :)
 
 
11 kysymystä haastetulle:
 
1. Lempiruokasi?
2. Missä maassa haluaisit käydä?
3. Mihin käytät suurimman osan rahoistasi?
4. Miksi bloggaat?
5. Lempivaatteesi?
6. Tärkein ominaisuus parhaassa kaverissa?
7. Kerro jotain jostain mitä vihaat.
8. Millaista vaatetta et koskaan pukisi päälle?
9. Suklaa vai hedelmäkarkki?
10. Lempi leffasi?
11. Kieli jota haluaisit osata

Haastan

4. ?
5. ?
6. ?
7. ?
8. ?
9. ?
10. ?
11. ?

2 kommenttia:

  1. 4. Mulla on ongelma syömisen kanssa

    saatoin taas naurahtaa :D:DD

    VastaaPoista
  2. :DDD Juon mielummi ku syön!

    Syön iha liikaa ähkyy ja koko aja. tai sit en muista syyä ja särkee päätä ja huippaa ja kauhee olo :D

    VastaaPoista