torstai 24. lokakuuta 2013

Huipulla tuulee

Tuulee oikeesti. Käytiin tänää Benalmadenassa. Junalla  mentii ja sit sellasella hiihtohissin näkösellä jutulla ylös vuorelle. Ja hienot oli maisemat! Se oli vuori oli jotai 1400m korkee eli korkeempi ku suomen korkein tunturi. Ja sielt näky fuengirolaa asti! Joku sano et sielt vuorelt pystyy hyvällä kelillä näkemää afrikan rannikon. Mut en mä en kyl nähny muuta ku sumua kaukana. ei kai sit ollu tarpeeks hyvä keli. :( Mut kuuma oli!




Illalla töihin. Ei oo onneks ku pari tuntia töitä ni menee ihan keposesti. 
Mut mä oon täs kahes viikos alkanu jo oppii vähä kulkemaa tääl. löytää vähän kauempaaki kotii ilman karttaa. Ihan hyvin kahtee viikkoo! Joku ilta pitää lähtee vähän ulos seikkailemaa ja kävellä vaikka johonkin kauemmas. Tosin yksin en lähe ku mua pelottaa kulkee täällä iltasi. Ei mua alus pelottanu mut muitten pelottelut on ilmeisesti purenu muhu ni en uskalla melkei käyä ees kaupassa. :o

6 kommenttia:

  1. Makeet on maisemat! Nyt alko tekee mieli ulkomaille..

    VastaaPoista
  2. Missä oot töissä?:)

    VastaaPoista
  3. heinosti on jäätyny blogis. no, onneks on muita hyviä blogeja mitä seurata :)

    VastaaPoista
  4. heiii lauraa! tekisitkö joskus jonku vlogin missä kerrot sun ratsastus- ja talliajoistas. katoin jonkun videon missä kerroit et oot joskus harrastanu ratsastusta ja ois iha sika kiva kuulla jotai tai nähä kuvia tms. :) oon muuten kattonu tosi monia sun vlogeja ja oot yks parhaimmista vloggaajista! :) oikeesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voinha mä joskus vaikka tehhäkkii :D ja kiitos!

      Poista
    2. hihii kiva! :) ja mä kommentoin tänne koska mulla ei oo youtube-tiliä enkä jaksa tehä. :D

      Poista