tiistai 15. lokakuuta 2013

Nytpä tiedän mitä kulttuurishokki tarkottaa!

Eilen illal kaikki oli ihan kauheeta ja mä vaan itkin. Mul tuli kauhee koti-ikävä ja kaikki oli ihan huonosti. Siltä vaan tuntu. Todellisuudes kaikki on ihan hyvin, mulla on hyvä kämppä, työpaikka ja ihanat ihmiset mun ympärillä täällä. Mut silti. Halusin vaan kotiin.
   Olis helppoa jos oisin täällä vaikka 2 viikkoa. tai neljä. Mut mä oon 10! Ja se on pitkä aika. Nyt tuntu melkein loputtomalta.

Tänää mulla oli vapaapäivä. Mä viihyn yleensä toosi hyvin hyvin yksin. Mut tänää oli tylsää. En tehny mitään, ku en vaan keksiny tekemistä. Eikä voinu soittaa kellekkää ku kaverit on suomessa ja ne ketä tääl on, oli töissä. Mut kyl mä sitte vähä kuvailin tos aikasemmi illalla. Näyttää kivalt ku pimeel on kaikkia valoja jokapaikas. :)


Loppujelopuks ku miettii ni kaikki on tääl niiin erilaista. Ehkä mä viel totun tähän :)

6 kommenttia:

  1. Poltatko tupakkaa?? Vastaa

    VastaaPoista
  2. Oot ilmeisesti Fuengirolassa? :) tervetuloa tänne, täällä on huippua!! Oot siis ilmeisimmin työharjoittelussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo olen fuengirolassa! ja joo witissä oon työharjottelussa :)

      Poista
    2. Noh, varmaan täällä törmätään joskus! Ihan sattumoisin löysin sun kanelihaastevideon tubesta ja päädyin tänne sun blogiin ja oli hauska ku satut olemaan nyt samaan aikaan samassa paikassa :D

      Poista
  3. huutele ihmees jos näät mut jossai! :D ja aika jännä sattuma!

    VastaaPoista
  4. Osaan niin samaistua tuohon kulttuurishokkiin, tullut käytyä itte läpi parit kerrat.. :D Ihmiset ei tunnu tajuavan, et koti-ikävä ei heti meinaa sitä mitä pikkulapsena podettiin ku mentiin ekoja kertoja jonku työ yöksi, kyllä se voi ihan aikuistakin ihmistä piinata. Ja vieläpä monet kerrat pahemmin kun mieli on paljo kehittyneempi. Mut etköhän sä pysty siihen! Mäki pystyn vielä joskus :D Mut joo sulla on mahtavat blogit ja oot asiallinen nainen! Tsemppiä

    VastaaPoista