sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Kevät.

Mä en oo aikoihin kirjottanu blogia. Oon ollu niin keskittyny videoihin ja kaikkeen siihen littyvään asiaan. Hetkittäin kyl tuntuu et alkaa kaikki youtube jutut tulemaan korvista ulos. Mua oikeestaan vähä pelottaa et teen kaikkea liikaa ja kyllästyn. Mulla tulee myös hetkittäin fiilis että on vaan pakko tehä video. Koska vaan on. Vaik mulla ei olis mitään käryä mitä puhun tai miten "editoin" mun videota. Nii ja mun editoimine tarkottaa muutamia tekstejä ja leikkaamista. 

Mut heit nyt on kevät! Ja kevät on ihanaa aikaa ku alkaa taas olemaa lämmin. Nii ja aurinko paistaa! 

Viikon päästä on Tube Family Night! Vähänkö mua jännittää nähä taas kaikki ihanat ihmiset! 
Toivottavasti tapahtuma onnistuu hyvi! Mulla ei muuten oo vieläkään lippua sinne... :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti