maanantai 7. huhtikuuta 2014

Uutta tukkaa! Ja TFN!

Mul on nyt torstastaista asti ollu uuet hiukset. Nää on aika hurjat! En varmaan koskaan totu näihin ja tuntuu että nää on koko ajan vaa tiellä ja jää joka paikkaan kiinni! :D No mut  kauneuden etee pitää vähän kärsiä.

Tilasin siis Rapunzelilta 50cm teippipidennykset.  Ne näytti tosi pitkälle ku ne oli paketissa ja aattelin että niitä pitää varmaan leikata ihan kivasti, et ne näyttäs luonnolliselta. Samoin mun omaa tukkaa koska mulla on aika tasaseks leikatut ja aika huonot latvat. Mut olin väärässä! Ihana pikkusiskoni Piia opiskelee kampaajaks ja asens noi hiukset sitten mun päähä. Yllätyin oikeesti lopputuloksesta kuin luonnolliselta nää näyttää! Eikä Piia suostunu leikkaamaa näitä. Haha. Ja hyvä nii :)

Huh, en kyl tiie oonko vielkää selvinny
TFN! Tube Family Nigh! Voi apua, Siis ihan loistava tapahtuma! :)
Mun kengät hajos, korvikset oli hävinny (?) ja mul oli jotai ihme raapimis jälkiä naamassa aamulla! :D Mut oli toosi onnistunu tapahtuma ja oli ihana nähä kaikkia taas. ♥ Seuraavaa Tube tapahtumaa ootelles! :) 


6 kommenttia:

  1. Tää on varmaan aika hassu kommentti, mut lähe joskus mun kanssa viihteelle tänne Poriin. :D Oot aivan ihana!
    T: Anniina

    VastaaPoista
  2. Hehe kiitos! :D Voinha mä vaikka lähteekki jos joskus sinne päi eksyn! Tunnetaaks myös? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa! :D Ei tunneta. :( :D
      T: Anniina

      Poista