keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Mä oon liekeis! aah!

Tuntuu sille et oon taas saanu yhen vaiheen mun elämästä valmiiks ja nyt taas hetkeks helpottaa! Huomenna viimone duunipäivä, sitten pääsiäinen ja sitte näyttää kalenteri tyhjältä.. hmm.. mitähän sitä keksis? Tuskin mitää kallista koska tili näyttää tyhjää.. :D

Mut asia minkä taki oon kaikist enite innoissani on mun uus puhelin!! Herrajumala Samsung Galaxy s4 mini!! Kallein puhelin mitä mulla koskaan on ollu! ( Välihuomautus! säikähin just ku joku tiputti postiluukust mainoksia. Ja aika raivokkaasti koska postiluukun nimikyltti hajos ja se lasi siitä tippu sisälle ja meni rikki..) Mun kaikki edelliset puhelit on ollu Nokioita ja sellasia korkeintaan 100e maksavia. Ihanaa saaha Vihdoin puhelin mikä oikeesti toimii koko ajan ja siinä on viel kaikki maholliset sovellukset ja muut siistit jutut! Mm. Instagram!! 
Oonkii iha innoissani lisäilly ig kuvia :D haha.

Tein tänää sit vähä kans videoo! :)


Ompas lyhyt blogi postaus :D haha! No mut ei kai se mitää :) ♥

1 kommentti:

  1. Moi
    En tiedä mikä viehättää sinussa. Ehkäpä sinun kaunis lauluäänesi, ja hymysi. Kiitos hienosta sanoistasi, piristi muutenkin synkkää päivää. Mitä puhelimiin tulee, tarviiko sen aina olla joku kallein puhelin. Mulla on ollu kohta 10 sama kirpputorilta ostettu puhelin, vanha nokialainen ja toimii edelleen. Mut toki sehän jokaisen oma asia, kuin kalliin "Halon" ostaa. :)

    VastaaPoista